W czym możemy Ci pomóc?
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie sprawdzić status zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Zamówienia.
Powiadomienia e-mailowe i SMS-owe
O każdym etapie Twojego zamówienia informujemy też drogą e-mailową i, jak podałeś numer telefonu, SMS-em.
Odbiór osobisty z naszego salonu
W przypadku odbioru osobistego z salonu dzwonimy do Ciebie informując, kiedy możesz odebrać zamówienie.
Faktura tradycyjna
Fakturę tradycyjną dołączamy zwykle w przesyłce z towarem – chyba, że życzysz sobie tego nie życzysz. Daj nam wtedy znać.
Faktura elektroniczna
Fakturę elektroniczną załączamy w mailu na Twoją prośbę. Daj nam znać – jeśli potrzebujesz faktury w formie elektronicznej.
Swoje specjalne życzenie wpisz w uwagach do zamówienia lub wiadomość e-mail na adres biuro@glass24.pl.
Dostępność towarów w salonie oraz magazynie wysyłkowym możesz sprawdzić na cztery sposoby:
Sposób pierwszy
dzwoniąc pod numer +48 71 359 30 48 lub +48 513 480 980.
Sposób drugi
na naszym czacie, który znajdziesz w prawym dolnym rogu ekranu.
Sposób trzeci
przez formularz kontaktowy, który znajdziesz w zakładce Kontakt.
Sposób czwarty
bezpośrednio przez wysłanie wiadomości e-mail. Wyślij ją na adres biuro@glass24.pl.
Zapraszamy do zadzwonienia lub napisania.
Pocztą / Kurierem
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z podstrony Zwroty i reklamacje. Tam znajdziesz formularz zwrotu zakupionego towaru. Wydrukuj go, wypełnij. Odeślij nam towar, który chcesz zwrócić wraz z tym formularzem.
W salonie
Możesz również zwrócić towar bezpośrednio w naszym salonie we Wrocławiu. Sprawdź, gdzie mieści się nasz salon.
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu i kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).
Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika i w formularzu kontaktowym w polu „Wybierz podkategorię” zaznacz „Chcę zapytać o status reklamacji”. Wypełnij wszystkie niezbędne pola (oznaczone gwiazdką) oraz kliknij w przycisk „Wyślij”. Oczekuj na naszą odpowiedź.
Nasz salon jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16.